Motorhead  

重搖滾神主牌樂團Motorhead,成軍超過36年,至今仍然不斷出片的長青樹。最難得的是樂風數十年來始終如一,不像許多樂團紛紛變節朝流行靠攏。數十年來團員更動不斷,唯一不變的就是主唱兼Bass手Lemmy Kilmister大叔。這樂團的樂風非常適合配酒,不但樂風直爽,Lemmy大叔那被煙和酒燻過的唱腔更是一絕。連這首歌我也是在邊喝酒邊翻的情況下生出來的,所以比較隨興一點XD

 

Lemmy大叔說過一句話:

「我從來沒有宿醉過,因為宿醉的其中一個充要條件就是要停止喝酒!!」   超帥!!!

 

Motorhead - Ace of Spades

 

 

Ace of Spades
黑桃A係

 

If you like to gamble, I tell you I'm your man
You win some, lose some, it's - all - the same to me
The pleasure is to play, it makes no difference what you say
I don't share your greed, the only card I need is
The Ace Of Spades
The Ace Of Spades
如果你想要對賭 我就是你要的那個人啦
不管你贏錢輸錢 對我來說都沒差的咧
老子賭錢就是賭爽的啦 你在那邊雞雞歪歪也沒用
我才不像你那麼貪心咧 老子要的牌只有一張喔喔喔
黑桃A係
黑桃A係


Playing for the high one, dancing with the devil,
Going with the flow, it's all a game to me,
Seven or Eleven, snake eyes watching you,
Double up or quit, double stakes or split,
The Ace Of Spades
The Ace Of Spades
老子就是要孤注一擲 富貴險中求
管他手氣怎麼樣 對我來說這只是遊戲啦
七點還是十一點咧 媽的這是啥爛牌啦
要加碼還是要幹嘛動作就快啦
黑桃A係
黑桃A係


You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever,
And don't forget the joker!
你知道十賭九輸吧 而且我總是輸錢的咧
但我就是喜歡賭啦
我才不想要長命百歲
而且我還有鬼牌喔喔喔喔喔


Pushing up the ante, I know you've got to see me,
Read 'em and weep, the dead man's hand again,
I see it in your eyes, take one look and die,
The only thing you see, you know it's gonna be,
The Ace Of Spades
The Ace Of Spades
我梭了啦 我知道你很想看我底牌逆
看了你就知道啦 又是兔呸齁齁齁
從你的眼神我就看的出來你很害怕 給我去屎吧
因為你知道這張牌就是是是
黑桃A係
黑桃A係

arrow
arrow
    全站熱搜

    cnc414 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()