Skid Row - Skid Row

僅以這首歌獻給我逝去的玩樂生活

反正現在就是工作到當兵,當完兵直接繼續做

朝九晚五,假日不一定會休,就是這樣的生活

每天工作賺錢,但是是要賺給誰其實也不是很清楚

就算想給,對方也不一定領情 (哈哈)

題外話  主唱Sebastian Bach年輕時真的很帥>///<

 

Skid Row - Youth Gone Wild

 

Skid Row - Youth Gone Wild

狂野青春

 

Since I was born they couldn't hold me down
Another misfit kid, another burned-out town
打從我出生就沒人管得住我
我是一個荒蕪小鎮中一個反社會的小子

Never played by the rules I never really cared
My nasty reputation takes me everywhere
我從不遵守規則,而且一點也不在乎
無論在哪我的壞名聲總是如影隨形

I look and see it's not only me
So many others have stood where I stand
We are the young so raise your hands
看看吧,我並不孤單
有太多人和我一起在這裡
狂野的青年,舉起你的雙手吧!

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild
他們說我們是問題少年
我們窮極一生去挑戰
我們走過了無盡的長路
這就是狂野青春!
我們絕不倒下
一為全體,全體為一
在牆上刻畫下足跡
這就是狂野青春!


Boss screamin' in my ear about who I'm supposed to be
Getcha a 3-piece Wall Street smile and son you'll look just like me
老闆的嘮叨聲不絕於耳
他說:換上華爾街的經典笑容,你就能和我一樣成功

I said "Hey man, there's something that you oughta know.
I tell ya Park Avenue leads to Skid Row."
我說:嘿!你知道嗎?
你們的公園大道都是我們貧民區在罩的

I look and see it's not only me
We're standin' tall ain't never a doubt
We are the young, so shout it out
看看吧,我並不孤單
我們佇立於此,且永不懷疑
狂野的青年,盡情呼喊吧!

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild
他們說我們是問題少年
我們窮極一生去挑戰
我們走過了無盡的長路
這就是狂野青春!
我們絕不倒下
一為全體,全體為一
在牆上刻畫下足跡
這就是狂野青春!

They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild
We are the youth gone wild
他們說我們是問題少年
我們窮極一生去挑戰
我們走過了無盡的長路
這就是狂野青春!
我們絕不倒下
一為全體,全體為一
在牆上刻畫下足跡
這就是狂野青春!
這就是狂野青春!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cnc414 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()