fe77_1.JPG

最後一篇 這樣寒假積的稿就都發完了  名團名曲 也沒啥好介紹了

我想短時間應該不會繼續再新增了  畢竟真的很忙碌

學校裡面的  學校外面的  一大堆一大堆  全部擠在一起

吃苦當吃補  順便轉移注意力  就這樣吧

我想我很快就可以證明其實人類不用睡覺也可以活

Aerosmith - Dream On

 

 Aerosmith - Dream On

Every time I look in the mirror
每一次我照著鏡子
All these lines on my face getting clearer
臉上的皺紋日益明顯
The past is gone
昔日已遠
It goes by, like dusk to dawn
像黑夜變成黎明一樣的消逝
Isn't that the way
人們不就是這樣
Everybody's got their dues in life to pay
在生命中付出他們所得到的

 

Yeah, I know nobody knows
我明白並沒有人知道
Where it comes and where it goes
它來自何方 去向何處
I know it's everybody's sin
它是每人皆有的罪
You got to lose to know how to win
你無法知道如何贏過它

 

Half my life is in books' written pages
我的半輩子已經寫就
Lived and learned from fools and from sages
曾和愚人與智者共同生活和學習
You know it's true
你明白那是真的
All the things come back to you
所有的事物都會回到你身邊

 

Sing with me, sing for the year
和我一起唱 歌頌歲月
Sing for the laughter, sing for the tears
歌頌歡笑與淚水
Sing with me, if it's just for today
和我一起唱  彷彿只為了今天
Maybe tomorrow, the good lord will take you away
也許明天  上帝會把你帶走

 

Dream On Dream On Dream On
夢想  夢想
Dream until your dreams come true
直到你的夢想成真
Dream On Dream On Dream On
夢想  夢想
Dream until your dream comes through
直到你真的夢想過
Dream On Dream On Dream On
夢想  夢想
Dream On Dream On
夢想  夢想 
Dream On Dream On  
夢想  夢想

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cnc414 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()